lördag, januari 16

EFIT lördagen den 16 Januari

Så var det dax för EFIT igen lördag och 16 Januari. trött som en gnu men här kommer min dag :)


03.00 ringer min mobil då är det dax att kontrollera E´s sockerhalt i blodet, detta är något jag gör varje natt sen ett par år tillbaka då han har en tendens att bli för låg på morgontimmarna.

Zzzzzzz Zzzzzzz Zzzzzzz

09.00 har sovit riktigt gott i natt med men nu är det dax att tvätta den nya tattoon och smörja in den. Tur att jag har en stor son som gärna hjälper till. En tattoo på ryggen är snyggt tycker jag men ett litet hilvete att tvätta och smörja in.

10.00 Dax för frukost och dagens första kopp te.. Mums

11.00 Måste städa vid skrivbordet ser ju ut som någon kastat en bomb eller nått..

12.00 Dax för lite jobb

13.00 Måste sträcka på benen och få frisk luft, kunde inte låta bli att fota dess ensamma gungor fulla med snö..

14.00 Fortfarande ute, vackert men farligt med istappar som hänger från taken.

Mellan 15.00 och 17.00 Kan inte låta bli att titta in på WoW

18.00 ur med en tvätt och in med nästa, den blöta hamnar i torktumlaren som står ovanpå, dax att börja med middagen.

19.00 Här skulle en bild av middagen varit men pyttipanna alla Per Morberg va supergod så såg inte bilderna jag tagit det minsta aptitliga ut så det fick faktiskt vara..

21.00 Fram tills nu så har WoW körts på datorn men nu lägger jag ned både WoW, EFIT och min dag, tatueringen är tvättat och insmörjd för sista gången idag.. Tack J för att du hjälper din mamma :)

Hoppas alla har haft en underbar Lördag och att ni har tyckt min EFIT-dag har varit av intresse.. Nu lämnar Razzy over and out och hoppar ner i bingen för en skön natts sömn..


11 kommentarer:

  1. Kul att följa med dig på din dag idag - dokumenterar min oxå men väntar lite med att lägga ut den för jag ska lösa krysset;-))

    SvaraRadera
  2. Kikar in på din dag.
    Vad jobbigt att kliva upp varje natt!
    Tittar in igen lite senare.

    SvaraRadera
  3. Och hur ser den nya gaddningen ut?

    SvaraRadera
  4. Vad nyfiken jag blir på din tatuering

    SvaraRadera
  5. Tattoon finns i ett tidigare inlägg här på bloggen :)

    SvaraRadera
  6. Hmmmmm......Oumberlige Peter här! Vet inte om vi mötts i den digitla världen förut! Men nu måste jag kolla upp vad det är för tokigt fruntimmer som min Lilla Fru blivit bekant med! (ler)
    Du ingår numera i middagsamtalen hos Familjen Olofsson och nu har min fru pratat om att tatuera något som heter Ork på rumpan, har själv ingen aning om vad det är, jag vet att det finns någon slags WoW värld där min Fru busar runt på dagarna då jag jobbar sliter och lagar mat så det "Lilla Livet" ska må bra, för det är hon värld, min Lilla Krigarprinsessa, gjorde faktiskt ett inlägg för ett tag sedan på min blogg om henne!
    Men jag blir glad och känner mig trygg i att det finns fler tokiga kvinnor i det här landet, WoW:andet är visst utbrett!
    Jag håller på med olika konstinlägg på min blogg, hoppas på att få visa på dig som ett exempel på vacker kroppskonst. Fin tatuering!
    Jag kan ju länka via Pockethexorna men för att visa en bild så måste jag ju ha benäget tillstånd via dig! (ler)
    Fast just idag har jag andra kroppar på min blogg så idag så blir det inga sådana kopplingar av naturliga orsaker!
    Trevlig helg och Kram ifrån en som kallar sig för Oumberlige Peter!

    SvaraRadera
  7. Jobbigt att du måste kolla sockerhalten varje natt. Strongt.

    SvaraRadera
  8. Tack för tiiten. Snygg tatuering! ;-)

    SvaraRadera
  9. Mycket wowande här, vadå kika in ;-)

    SvaraRadera
  10. Att du orkar gå upp varje natt! Jag antar att måste man så orkar man...

    SvaraRadera

Hej

Kul att du hittade hit.

Vore jättekul om du lämnar en kommentar om vad du tycker.

Kram Razzy