tisdag, april 20

Bilar.. bilar.. bilar

Det här är min "Pärla" hon startar jämt, har inte det minsta rost enligt bilbesiktningen och för att vara av årsmodellen 2001 så av yppersta kvalitet, MEN, om man sätter en lampa upp och ned,

"jaja jag är ju blondin även om håret är färgat mörkt för tillfället"

så får man ändå en 2:a på besiktningen, och inte fick jag vända tillbaka den igen utan surt så fick jag inse att jag måste fixa det hemma för att sen åka tillbaka till Besiktingen *suck och dubbelsuck* Men det är ju bara att bita i det sura äpplet för förutom den upp och nedvända lampan så är hon ju en superpärla till bil.


Nu måste man ju ändå vara snäll mot Pärlan så jag har allt pimpat upp henne lite.

Don Ed Hardy var den förste västerländske tatuerare att åka till Japan och ta del av Kazuo Oguris kunskaper. han öppnade sin första tatueringsstudio i San Fransisco, där han fokuserade på stora japanska "custom style" tatueringar som skulle komma att förändra den moderna tatueringstekniken.

Christian Audigier jobbade för Von Dutch men slutade i augusti 2004, han har sen tillsammans med Ed Hardy gjort kläder och bilklädsel med Hardys tatueringskonst.

Så nu har hon nya överdrag på båda framsätena och även ratten har fått sig en ny rattmuff.

Bilderna och informationen om Don Ed Hardy är tagna från nätet.


Razzy over and out

1 kommentar:

  1. fniss - den här exblondinen som inte ens har körkort, undrar hur man sätter en lampa uppåner?

    SvaraRadera

Hej

Kul att du hittade hit.

Vore jättekul om du lämnar en kommentar om vad du tycker.

Kram Razzy