torsdag, juni 14

Arrrrrrrrrrrrrrrrrrrg

 Fjärde dagen utan både Cola och Red Bull, känns i hela kroppen, har haft ont i huvudet de första dagarna, tack och lov så har det försvunnit, men huvudet känns tungt och idag känner jag mig lättirriterad som bara den. Kan inte koncentrera mig alls på vad jag ska/borde göra på jobbet och önskar mest att jag kunde åka hem och lägga mig i sängen och inte göra något alls, men det är väl så det blir när man har förgiftat sin kropp så länge med en massa socker.

Nu är det iallafall slut på den biten av mitt liv!!

3 kommentarer:

  1. Det är väl kombon socker och koffein? Håll ut! Din kropp är värd bättre!

    SvaraRadera
  2. Håller med Anni, håll ut håll ut. Du har allt att vinna. Jag skickar massor med pepp!!

    SvaraRadera
  3. Du kommer att fixa de!!!!!

    SvaraRadera

Hej

Kul att du hittade hit.

Vore jättekul om du lämnar en kommentar om vad du tycker.

Kram Razzy