måndag, december 9

Lite pyssel på kvällen

Måndag efter andra advent, i morgon är det bara 2 veckor kvar till Jul, vart tog veckorna vägen? det går väldigt fort just nu men jag ligger i fas, nästan alla Julklapparna är handlade, det är bara till mitt lilla brorsbarn som det fattas men han är den som också är lättast att handla till.

 Jag älskar hyacinter och hittade två söta små som fick följa med hem och förgylla mitt skåp i matrummet med min Julby och mitt jultåg.
 
Hoppas ni har en lugn och skön måndagskväll.
 

6 kommentarer:

  1. Så fint du har gjort! Hyacinter är underbara! Snön gör det extramysigt också!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  2. Så stämningsfullt och julmysigt!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  3. Jag har inte köpt några hyacinter än. Tänkte göra det igår, men insåg när jag gick ut genom kassan att jag glömde igen ... kanske att jag minns idag? Vilken färg köper du?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag älskar Vita så det är de jag köper mest :) Kan slinka ned en blå ibland då och då men aldrig Rosa ..

      Radera
  4. Hyacint min absoluta favorit under julen, vacker o doftar ljuvligt. Fint du gjort det. Kramisar Tina

    SvaraRadera

Hej

Kul att du hittade hit.

Vore jättekul om du lämnar en kommentar om vad du tycker.

Kram Razzy