tisdag, februari 18

Långt blogguppehåll.....

Det har varit ett riktigt långt uppehåll på bloggen men det har varit tungt ett tag, kroppen har inte funkat som den ska, magen har varit rent förj-vlig och det har tagit på krafterna att orka funka i vardagens alla bestyr, så jag fick ta ett steg tillbaka och tänka på mig själv. Det har tagit sin lilla tid att hitta en väg i livet som fått magen att lugna ned sig, men nu känns det som att det funkar, har hittat ett medel som verkar funka, har dock inte ätit den så länge men jag håller tummarna på att den fortsätter funka för min och in mages skull.


Gjorde en Laxröra till alla hjärtans dags förrätten till min goa Sambo J. 
Det är lite "man tager vad man haver" över receptet.


Jag använde kallrökt lax100g som jag hackade smått och blandade det med hackad rödlök, 1 burk rom, gräslök, dill, creme fraiche och majonnäs. Den åts med kokt ägg och några extra skivor rökt lax ovanpå.

Kram


3 kommentarer:

  1. Hoppas verkligen att magen din kan lugna ner sig, ett elände att den fortsätter krångla.

    SvaraRadera
  2. Åh så gott det där ser ut!!!!
    Hoppas din mage kommer i balans, jobbigt när saker och ting krånglar ju....
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  3. Håller tummarna för dig, hoppas det fortsätter att gå bättre.

    SvaraRadera

Hej

Kul att du hittade hit.

Vore jättekul om du lämnar en kommentar om vad du tycker.

Kram Razzy