lördag, januari 10

Funderingar en gråtrist Lördag.

Solen lyser med sin frånvaro i skärgården idag, det är riktigt grått och trist.

Har gjort färdigt en Noshörning i African flowers efter en design från Heidie Bear. Det är ett bomullsgarn i 3 olika lila färger. Har funderingar på hur man ska kunna sälja det man gör, blir ju en hel del då jag både stickar och virkar hela tiden, men det är svårt att hitta en bra säljkanal att förmedla sakerna i så mina alster ligger på hög och högen växer hela tiden.
I

Snart dax att fixa sig i ordning, ska in till vackra Vaxholm för att äta middag på hotellet, mamma har fyllt 70 år så vi ska fira henne hela familjen. 

Hoppas ni har en lugn och skön lördag.

Kram Razzy

2 kommentarer:

  1. Så fin! Ja det där med att man har en hög till sist av allt är ganska stor hos mig. Tidigare sålde jag mycket i norr när de hade en Träffpunkt mitt i byn, som drevs ideellt på ett himla bra sätt. Där hade jag kurser också varje sommar. Nu är det sedan några år en ny styrelse, som inte engagerar på det sättet. Tänker mig spara på hög tills jag blir pensionär och kan vara med på marknader här och där...ja det är ju inte så långt dit ;-)

    SvaraRadera
  2. Åh så fin! =)
    Jag har också de där funderingarna hur an skulle kunna sälja det man gör...
    Prova med att sälja den här på bloggen?
    Hoppas ni fick ett fint firande igår!
    Kram/Maria

    SvaraRadera

Hej

Kul att du hittade hit.

Vore jättekul om du lämnar en kommentar om vad du tycker.

Kram Razzy