onsdag, mars 11

Lite färdiga Ufon

Onsdag mitt i veckan och solen lyser underbart på en blå himmel, vad jag älskar att solen äntligen har hittat tillbaka till oss igen och jag hoppas att den är här för att stanna.

Jag har varit lite aktiv med stickorna under min frånvaro från bloggen och bla så har denna sjal blivit färdig, det är en Mysteriestickning från Året Runt som kom under sommaren 2014. Jag började på den under sommaren men av någon anledning så la jag den åt sidan men nu är den äntligen färdig.

Ett annat UFO är denna halsduk av mjukaste mjukaste alpacka i ett mönster jag fick i en grupp för stickat på FB även den har legat ett tag men nu är den äntligen färdig.
Ugglan är beställd av min mamma och är virkad i bomullsgarn i 3 olika blåa nyanser. Denna är jätterolig att göra men mina fingrar orkar inte virka lika mycket längre så den har tagit sin lilla tid, men nu är den äntligen hemma hos henne där den ska vara.


Hoppas ni får en underbar onsdag men massor av sol och värme.

Kram Razzy

1 kommentar:

  1. Visst blir man nöjd med sig själv litet speciellt mycket när man blir klar med UFO:n ;-))

    SvaraRadera

Hej

Kul att du hittade hit.

Vore jättekul om du lämnar en kommentar om vad du tycker.

Kram Razzy