söndag, oktober 25

Fotomaraton en solig lördag i slutet av oktober

Igår var vi tillsammans med 7 andra fotoentusiaster ute på en 5 timmar lång "promenad" över hela vaxön där Vaxholm ligger för fotomaraton, vi fick 2 Teman i timmen att fundera och fotografera, vi började 11.00 med teman Street och Skulptur.





Klockan 12.00 fick vi ytterligare 2 teman vilket denna gång var Arkitektur och Transportmedel.




och kl 13.00 var det dax för Marint och Frukt.




För att 14.00 följas av Kyrkomotiv samt Window




15.00 fick vi våra sista teman vilka var Porträtt och Black&Whitefoto.



En rolig utmaning och många steg blev det på stegräknaren tillslut, idag är jag dock helt slut i min höft som kanske inte till 100% passar för den här sortens utmaning men vad gör väl det när det är så roligt, förhoppningsvis kommer vi att fortsätta med Fotomaraton och då även längre tider då man även kan få till nattbilder.

Idag blir det en dag i soffan stickandes på Conversesockor som är beställningar.

Razzy over and out.








5 kommentarer:

  1. Fina höstbilder på olika teman och vad kul med fotomaraton!
    Ha en bra vecka!
    Kram från Kerstin

    SvaraRadera
  2. Wow, vilken rolig utmaning! Förstår dock att du är trött i kroppen, jag skulle vara helt färdig i mina höfter. :)

    You Rock!!!

    SvaraRadera
  3. Vad kul med maraton även om din kropp inte riktigt orkar med. Men var det verkligen bara 9 personer totalt som var med?
    Jag tycker att du lyckades bra med temabilderna!

    SvaraRadera
  4. Vilken kul dag! Jag var med om ngt liknande när jag gick en fotokurs för några år sedan men det var olika teman varje vecka. Hemskt att en kär vän slitits från er. Det är ju sånt man aldrig vill ska hända trots att det är livets gång. Men man vill ju att alla skall få leva ett långt och lyckligt liv, inte försvinna innan man är klar med allt. Kram på er.
    Helena

    SvaraRadera
  5. Vad spännande med dessa fotouppdrag och fina bilder du tagit. Ha en fin helg, kram

    SvaraRadera

Hej

Kul att du hittade hit.

Vore jättekul om du lämnar en kommentar om vad du tycker.

Kram Razzy