torsdag, april 14

Bloggens vara eller inte vara....

I nästan 2,5 månader har bloggen varit tom och tyst, från början helt oplanerat, sen fanns funderingarna på att lägga ned bloggen helt för jag kände att jag inte riktigt hade något att blogga om, men så började jag känna lust att blogga igen men kom liksom inte riktigt igång, tankarna fanns där men inte riktigt orken att plocka upp datorn och fixa med bilderna, de har dessutom mest funnits på min mobil som inte är kompatibel med min Mac, samt att mobilen inte heller helt funkar gentemot bloggerkontot. Men nu så har jag ändå fått upp datorn från sitt gömsle och nu får den allt vara framme ;-)

Här kommer iallafall lite bilder från Wira Bruks vackra fors till Er som eventuellt faktiskt är kvar och läser min lilla blogg.





Kram Razzy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej

Kul att du hittade hit.

Vore jättekul om du lämnar en kommentar om vad du tycker.

Kram Razzy