torsdag, juli 13

Otur i Spel, Tur i Kärlek?

Det sägs ju att Otur i spel betyder Tur i kärlek, Isådant fall har jag massor av tur i kärlek för oj vilket Hagelbingo jag var på igår ;-)



Ibland på Onsdagskvällarna nu på sommaren, om jag inte har något att göra så händer det att jag åker en bit in i Roslagen och ställer mig med min bil på en fotbollsplan mitt i Rimbo och spelar Bilbingo. Och inte är jag ensam heller ;-) Igår var vi 191 bilar sammanlagt med allt ifrån 1 till 5 personer i varje bil som spelade tillsammans.




Men som jag skrev i början, det var verkligen hagelbingo denna gången, jag var inte ens nära att få bingo på något spel. Däremot var det en glad spelare som åkte hem med 20 000 kr igår. Det är dock inte en vanlig vinst utan allt från 600 kr upp till 2 000 kr är det vanliga, den lycklige igår åkte hem med en jackpott.


Å andra sidan så hade jag med mig en go vän och vi hade roligt och skrattade mycket under hela bingospelet, och det betyder ju lika mycket det som en vinst :)

Och jag vet att jag har tur i kärlek med min goa sambo J.

 

1 kommentar:

  1. Jag måste ha super jätte tur i kärlek haha. Kram Anette

    SvaraRadera

Hej

Kul att du hittade hit.

Vore jättekul om du lämnar en kommentar om vad du tycker.

Kram Razzy