måndag, november 6

Måndag i soffan

En ledig dag med sol ute och en önskan om att kunna ha varit men här i soffan har jag tillbringat största delen av dagen.

Jag roade mig med att kratta bort löv igår och det får jag lida för idag.


Men det gör ju också att man hinner med annat som att bli färdig med tröja nr 2 som har tagit mera tid en beräknat, skönt att den nu är färdig. Har även börjat på tröja nr 3 YAY ska bli så kul att få den också färdig så att jag kan få skicka iväg dem till beställaren.


Man hinner också att prata riktigt länge med minsta sonen, om hur han mår, känner inför framtiden och mycket där emellan. Han är fåordig och tyst av sig men vi fick lite mor och sontid som inte alltid hinns med då han inte bor hos mig.




Hoppas ni har en härlig Måndagkväll.

Kram Razzy


1 kommentar:

  1. Låter som ett värdefullt samtal med sonen, betydelsfullt för både mor och son.
    Vilken jättesnygg tröja du stickat i fina färger, helt i min smak.
    Krya på dej efter lövräfsandet!

    SvaraRadera

Hej

Kul att du hittade hit.

Vore jättekul om du lämnar en kommentar om vad du tycker.

Kram Razzy