fredag, december 22

Dan före dan före.......

Nu har äntligen dessa tre tröjor blivit färdiga, ivägskickade och hämtade av mottagaren och jag är så glad och nöjd att de var till belåtenhet 😀😀


Idag har jag startat min semester och har försökt att halta mig runt med kryckan och inhandlat det sista inför julafton.


Därför halvligger jag i soffan resten av kvällen med knät i högläge, det molvärker och har svullnat lite mera igen, kanske inte det smartaste draget av  den här damen men vad gör man inte för julfriden. 😎


Man hinner dock sticka färdigt ett par tumvantar i reflexgarn, när man ändå bara kan sitta i soffan å inget annat göra.

Kram Razzy


1 kommentar:

  1. Vilka fina tröjor du stickat. Vantar i reflex garn är ju supersmart. Skt om dig nu så att du kan dansa lite på Nyår. God Jul på dig Kram Pia

    SvaraRadera

Hej

Kul att du hittade hit.

Vore jättekul om du lämnar en kommentar om vad du tycker.

Kram Razzy