söndag, mars 4

Slösöndag

Idag har det verkligen varit en slö söndag, jag har hasat omkring hemma i pyjamasen hela dagen, sambo J låg länge och sov, kanske inte så konstigt när man kommer hem 04.00 typ både i natt och i går natt och kom inte upp förens vid 12 snåret.

När jag inte har hasat omkring så har jag mest legat i soffan, lyssnat på Gärdestadskillarna som nu inte längre finns med oss på jorden, letat lite inspo på nätet, fyller snart år och nära o kära vill veta vad jag önskar mig så vad sägs om.


Linnelakan från Hemtex. Du hittar dessa  här 


Eller från Ellos i ljus pastellig rosa och grått, ser ju supermysigt ut. Du hittar ellos påslakan  här 


Mer än så önskar jag mig inte, har det jag behöver men våra påslakan börjar bli slitna så det är lika bra å vara smart o önska mig nya nu när jag ändå ska bli "the big fiftey" ;-)  Men det är allt en månad och ett par dagar kvar tills dess.

Nu ska jag hasa ut till lilla köket och börja med middagen.

Kram Razzy


2 kommentarer:

  1. Det är ju toppen att önska sig fina lakan när man fyller år!
    Härliga vinterbilder i tidigare inlägget :)
    Kram och tack för pepp om min slalomåkning ;) =)
    /Maria

    SvaraRadera
  2. Linnelakan är bara så sköna att sova i och en perfekt present att få. ha en härlig start på veckan. Kramisar Tina

    SvaraRadera

Hej

Kul att du hittade hit.

Vore jättekul om du lämnar en kommentar om vad du tycker.

Kram Razzy